wtorek, 10 sierpnia 2010

Nowe życie ramki...


Zmiana wystroju sypialni ze stylu afrykańsko-egzotycznego na powiedzmy sobie " trącający Prowansją" nie jest rzeczą łatwą biorąc pod uwagę fakt iż większość z rzeczy chciałoby się wykorzystać ponownie. Ja jednak lubię wyzwania i podjęłam się tego karkołomnego przedsięwzięcia  zaczynając od ramek. Niestety nie pstryknęłam ich przed ale pokazuję podobną z neta...ramki indonezyjskie, w całości z naturalnych surowców, liści, traw itd. w kolorze brązowym..
      Wyczyściłam, pomalowałam na biało, przetarłam papierem ściernym...

Metodą serwetkową ozdobiłam różami, pokryłam lakierem...
a w nich znajdą się retro fotografie... jeszcze w fazie realizacji gdyż wymagają wydrukowania w odpowiednim rozmiarze...


 Z tymi fotkami będą prezentować się chyba dość dobrze...
Przede mną jeszcze mnóstwo pracy gdyż tych ramek mam kilka, więc na nudę nie mogę narzekać... a słoneczko tak ładnie świeci...


 
 

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails