sobota, 7 sierpnia 2010

Puszka metalowa i akcja remontowa...

Dużo malowania, cieniowania, odcieni całe mnóstwo i powstała taka oto puszka / metalowa po śliweczkach w czekoladzie /Docelowo na kawunie lub cukierasy....
Aktualnie będąc na etapie poremontowych porządków powolutku skłaniam się ku zmianie wystroju sypialni a muszę powiedzieć że pomysł miałam diabelski. Sypialnie była żółto-pomarańczowa/ styl ala afrykański... maski, obrazy, drewniane zwierzaki itd./ a docelowo jest szaro-biała, więc zmiana przeogromna. Jeszcze przed urlopem zaczęłam malować na biało krzesła, ramki,świeczniki będąc w istnym amoku nowego wystroju...ma być sentymentalnie, koronkowo, lekko nadgryzione zębem czasu z całą masą gadżetów typu... stare retro foto w przecieranych ramkach, koronkowe zdobienia, firanki jak z babcinej szafy i takie tam sama jeszcze nie wiem do końca co.  Postaram się pokazywać sukcesywnie co udało mi się do tej pory urządzić lub zmajstrować, Założyłam z góry że wkład mojej pracy ma być dość znaczny w tworzeniu nowego wystroju. Jako pierwsze na tapetę poszły ramki które były brązowe a aktualnie są śnieżnobiałe, no może nie do końca bo przecierane a część z różyczkami.Jak tylko je pstryknę to zamieszczę foto. A poniżej fragment mojego pokoiku-saloniku który pozostał bez zmian, jedynie odświeżyłam sufit i ściany. Tym piskowcem na ścianie chyba nigdy się nie znudzę...idealny dla posiadaczy dzieciaczków z brudnymi łapkami i zwierzątek kochających ocierać się o ściany... całkowicie zmywalnym wodą z mydłem...

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails