sobota, 6 listopada 2010

Anielsko i świątecznie


Aniołkowe szaleństwa czas zacząć. Sezon świąteczny uważam za otwarty. Formy do odlewów odkurzone, gips świeżo zakupiony i pierwsze prace jeszcze gorące czekają na swoich nowych właścicieli. Takie aniołki to idealne upominki, zawieszki na choinkę, ozdoby do stołu itd. Nakład pracy i kosztów bardzo niewielki. Formy wielokrotnego użytku. Z kilograma gipsu jest tych odlewów całe mnóstwo. W zeszłym roku cała puszka anielska powędrowała do szkoły mojego dziecka. Każde dzieciątko własnoręcznie ozdobiło taki odlew i podarowało rodzicom.  










 Już nie gipsowe ale równie anielskie. Na każdym drewnianym pierścieniu dwa aniołki.


4 komentarze:

Aga pisze...

Witaj
Piekny ten TWój blog
nastrojowy..
zapraszam też do mnie
bedzie mi miło
pozdrawiam :)

beatris pisze...

Dziękuję za odwiedzinki i szybciutko zaglądam do Ciebie...

Aga pisze...

witaj:)
a te szabloniki aniołki to gdzi emozna kupic??
musze zrobic takie cuda
moze sie uda
ja biore sie za anioły z masy solnej
dziekuje za odwiedziny :)

beatris pisze...

Są to formy do odlewów. Ja kupiłam w sklepie dla plastyków ale widziałam też na allegro. Pozdrawiam :)

Related Posts with Thumbnails