poniedziałek, 21 lutego 2011

Różana butelka


Nadrabiam zaległości decoupagowe i swój finał znalazła również butelka różana...to dopiero zaskoczenie że różana...hi...hi. Wymęczyłam ją niemiłosiernie nakładając coraz to inną farbę aż powstało tło które można powiedzieć uważam za zadowalające. Na zdjęciu wygląda trochę " wściekło" o ile można tak powiedzieć ale w rzeczywistości jest dużo ładniejsza. Kolejne butelki które aktualnie maluję są zdecydowanie w barwach wiosennych. Dominują żółcie, zielenie,czerwienie a nawet co do mnie niepodobne fiolety. To chyba zasługa mojego nastroju...wtedy za oknem było cieplusieńko a teraz niestety aura nie sprzyja wiosennym akcentom. Na szczęście jestem już na etapie lakierowania i w najbliższym poście pokażę te moje stwory-wytwory.
Pozdrawiam serdecznie Beatris

1 komentarz:

Rose pisze...

Piękna! ;)

Related Posts with Thumbnails