niedziela, 5 września 2010

Pomysł w realizacji


Ta rama prześladowała mnie od jakiegoś czasu. Robiłam do niej podejście w Ikei już kilka razy i wreszcie jest... no tak i co dalej??? Obraz przodka...hm... nie mam a może mam ale odpowiednio pasującej fotki na pewno nie. Tak więc powstały dwa warianty:pierwszy to typowy decoupage/ jest nawet obrazek i kwiecie które go będzie zdobić/...
termin realizacji...bliżej nieokreślony. Może ktoś ma na zbyciu jakieś 10-15 wolnych dni i ma ochotę je odstąpić? Wam też brakuje czasu? Codzienne sprawy tak bardzo mnie pochłaniają że nie mam czasu na swoje hobby...jeszcze tak źle nie było... o zgrozo!
Wracając do tematu: pomysł nr. dwa czyli... sama nie wiem jak to nazwać, bo to coś w rodzaju poduszeczki na szpilki/gigantycznej poduszeczki/ wkomponowanej w ramę, pokryta czarną koronką/ żeby pasowało z czarnym abażurem od lampki/ a do czego ma służyć? a no do tego aby przypinać tam różne fajne rzeczy; retro fotki, liściki, karteczki, biżuterię, broszki i takie tam. Nie, nie ...sama tego nie wymyśliłam, widziałam na jakiejś fotce z targu staroci i od razu obiecałam sobie że coś takiego wydziergam. Łatwo nie było. Karton, jakaś zdobyczna watolina czy Bóg jeden wie jak to ustrojstwo nazwać/ ale szpileczki wchodzą idealnie/. Całość okryłam płótnem i przyczepiłam dookoła zszywkami. Kolejny etap to czarna koronka-jutro zakupię, jak się uda oczywiście.

Na razie wygląda to niezbyt ciekawie, ale całość może komponować się dość dobrze, oczywiście w tej ozdobnej ramie która zakryje te szpetne zszywki. To może na tyle moich szalonych pomysłów bo chciałam pokazać jeszcze pamiątkę z Jarmarku w Gdańsku. Może nic wielkiego ale ten obrazek od razu wpadł mi w oko...

Skusiłam się również na ręcznie malowaną niciarkę ale nie zdążyłam jeszcze jej pstryknąć, więc może następnym razem.

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails