środa, 9 marca 2011

W zielonkościach i różanościach...


Kolejna butelka w typowym dla mnie stylu. Fotka troszkę ciemna wyszła niestety...


Dzisiaj podobno Dzień naszych pupilków czyli psiaków. Korzystając z okazji chciałabym serdecznie pozdrowić moją psinkę która po pojawieniu się w domciu kota może czuć się trochę odrzucona i samotna. Wszystkiego naj... naj... Czika!

Mój owczarek podhalański to najukochańszy z psiaków które miałam. Cudowny opiekun, przyjaciel i pocieszyciel.Gabaryty spore a serce jeszcze większe.
Kot Łatek nie uczestniczył w uroczystościach Dnia Psa ponieważ dopadła go "śpiączka kartonowa ". Tak pięknie pomalowany karton to dzieło mojej córeczki Seleny. Miał być domek dla lalek ale w takiej sytuacji...no cóż siła wyższa!


2 komentarze:

☼ Carolina ☼ pisze...

very nice Blog
congratulations!
I love cats and dogs
from Chile
c@

beatris pisze...

Thank you.Regards from Polish.

Related Posts with Thumbnails