czwartek, 17 marca 2011

Z okazji dnia kota...spóźnione ale szczere...miau...


Kotek może niezbyt widoczny ale w rzeczywistości jest! Aparat ostatnio troszkę fiksuje...ciekawe co się stało? Może to wina zmniejszania formatu? Czytanie instrukcji to dla mnie prawdziwy koszmar ale cóż siła wyższa!

Kolorowo u mnie ostatnio a muszę powiedzieć że na tym nie koniec bo kolejna butelka w kolorze turkusowym...z przecierkami, mazaniami suchym pędzlem i takie tam decoupagowe inowacje.
Na blogach już bardzo świątecznie a u mnie posucha. Muszę przyznać że nie przepadam za zdobieniem jajek. Jak zrobię w roku jedno to dużo i rzeczywiście wygrzebałam z lamusa jedno które aktualnie lakieruję. Żeby było śmieszniej to jajko jest czarne, z różami...poplątanie z pomieszaniem...kiedy ja wpadłam na ten pomysł?
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog!

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails