wtorek, 19 października 2010

Ramka w " nowym ubranku"


Może to nie decoupage a tylko wydrukowana grafika ze znanej wszystkim strony ale klimacik myślę że zachowany. Szkoda że moja drukarka kuleje bo od dawna chodzi mi po głowie wydruk na płótnie. Na razie muszę powstrzymać swoje zapędy. Co do ramki... była przeźroczysta, pomalowałam na biało/pisałam już o tym w poprzednich postach/, wydruk przyciemniłam, na to szkiełko i tyle. Mam jeszcze trzy rameczki nieco mniejszych gabarytów ale to już zupełnie inna historia...
Pokażę wam świecznik ze sklejki który oczywiście będzie pomalowany. Ciekawe kto zgadnie na jaki kolor? To chyba nie jest trudne pytanie w moim ciężko bielonym przypadku? Kupiłam to cudo za niecałe 6 zł. Zaintrygował mnie wzór i postanowiłam dać mu szansę.


Kupiony już z myślą o świętach. Idealny do małych mieszkań bo można go składać/jedna część wkładana w drugą/, do tego cztery małe metalowe nasadki do włożenia świeczek. Później pomyślałam że mogłam ich z tej hurtowni wziąć więcej, np. do szkoły córki na imprezy szkolne...ale ze mnie gapa!

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails