niedziela, 17 października 2010

Wisiorki ...?

Wisiorki kupiłam kiedyś na allegro jako ozdóbki do butelek decoupage. Pomysł nie doczekał się jednak światła dziennego więc grzały miejsce w szuflandii aż do dzisiaj. Znalazłam kilka starych mini fotek i powstało coś na wzór medalionu. Nie bawiłam się w obróbkę tych fotek w programie komputerowym tylko na żywca nakleiłam, przyciemniłam bejcą, polakierowałam. Wyglądają na bardzo stare, nadgryzione zębem czasu. Świetnie nadają się jako zawieszka do telefonu, breloczek lub po prostu jako wisiorek. Teraz już chyba rzadkością są osoby noszące na szyi podobizny np. ukochanego...mamy przecież komórki i inne gadżety. Szkoda...to takie romantyczne...

1 komentarz:

Rose pisze...

Ja noszę zdjęcia swoich ukochanych synów w starym medalionie tzn. sekretniku :)
Piękne wisiorki, bardzo mi się podobają :)
Pozdrowienia od różanego...

Related Posts with Thumbnails